fredag 5 november 2010

No room for me

Heej, Fredan börja med att ja vakna jätte sent åså fick ja bråttomt i dushen sen så laga ja mej klar sen hade ja mami ti sjuss mej ti st1 så ja sku hinn me bussen sen så va ja i skolan då åså sen fo ja hem å va på datorn å sånt. sen fo ja ti söt syster johanna åså låst hon å jag ut åss när vi va ut me atte :) åså hadd johanna ingen jacka så sto vi där ut då i kanske 20-25 min . :) Ti sist kom vi åss in då :) Sen fo vi ut åså fo vi ti amigo å sånt sen fo jag nicko å conny ti nickos å kålla idol :) Sen fo vi ut åså fo jag å nicko ut å kör me robban zizo å michael :) Va aika kiva :) Sen sjussa jag å conny hem nicko åså va ja ut å körd me conny en stund å nu e ja hemma å hör på musik :) Imr ska ja ti stalle ti 10 å fa i terräng me några prickikorvar :) Sen får man se va som händer på kvällen :) Puss gonatt :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar