måndag 7 februari 2011

What´s my name

Hejsan !! Har inte hunnit skriva nå blogg på länge, så ni får ursäkta mig :)
Prao veckan har vari skit kuul, sku vilja ta om den :) Häljen har varit ganska så rooli :)
Fredag : Milla kom till mitt sen så for vi ut efter de for vi ut å körd med henrik åså kom nicko å nina med också :) Sen for vi till shärin, sen kom milla till mitt å sova :)
Lördag: vi vakna runt 11 tiden så låg vi å tala nå lite sen så gick vi ut med amanda, sen stoppa vi på en film som hette EN MAN SOM HATAR KVINNOR ! Den e ganska så bra :) Sen så var de meningen att jag skulle ha fari till stalle me miili men så blev de int, milla for ut me johanna å nina å jag gick i dushen å såvd en stund sen så for ja ut åså For jag milla sixten å robbe till stan så kom ja hem typ kl 5 på mårronen :D
Söndag : Då skuttade jag snö hemma å sen så for ja ut och sprang :) Efter det gick jag i dushen åså sen satt jag på en film åså kålla jag film retsen av dan :)
Idag börja jag 11 åså hade jag timmarna matte, engelska, kemi, finska, husa x 2 :)
Efter skolan for jag till stalle å nuu e ja hemma å ska läsa på samhällslära prov :(

xoxo Pernilla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar