söndag 16 oktober 2011

candles

Hej , har inte hunnit skriva blogg förrän nu, så ursäkta mej för det :) Nu e Emma här och vi ska fara på bio till jeppis med pamela och hannus :)
Steg upp idag klockan 6 :/ Sen körde mamma och jag, paulina och antonia till vasa för att de hade stalls dejour ... Sen for mamma och jag till stallet och matade dem , förde ut dem, mockade , lagade mat åt dem , jag red marlet barbacka en liten stund, hämtade varsin megaburger till grillen, åt :P , jag red repa på sabina lektion , förde ut honom och hem så jag var hemma kanske klockan halv 3 :)
Händelser denna hälg :
Fredag : En sväng med johanna till kimo , amigo, abc , johannas och kållade ett avsnitt OTH , en sväng till nykabi med jenny nina johanna och pamela och till sist hem :)
Lördag : Ut , hem , ut och sen till jeremias , med nina , nicko , johanna, jimmy och kullström och senare kom jennifer dit :)

Så det var min hälj :)  Tjaoo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar