måndag 10 oktober 2011

E!

Hejsaan :) Har så himla tråkit att jag var tvungen att skriva blogg :) Sitter och kållar på DR. 90210 :)
Har ingen aning om jag har feber ida men antagligen så har jag det, känns lite så :) Är så himla förkyld, fick inte så mycket sömn inatt.. :( skall kålla om jag har feber nu så får se ?
Häljen har varit helt okej :)
Fredag : var inte i skolan för att jag hade så himla sjukt i magen då jag vaknade... på kvällen var jag först ute sen så for jag, conny och nicko hem till mej och kållade en film, men den var ganska så weird :) Sen skulle conny köra åss till abc med sin  traktor så stannade vi med st1 en stund sen när vi skulle fara så startade inte traktorn så vi gick till abc , conny satt på med mej till st 1 igen så vi skulle prova igen men den startade inte men till sist så kom den igång :) Jag åkte hem, kållade lite film sen gick jag och såva :)
Lördag : Åkte jag och mamma till vasa för att kålla på häst match show , ganska tråkit men ... :) sen for vi direkt till vöro för jag hade hoppträning klockan 5 :) Jag var jätte nöjd med lektionen , repa var så himla duktit :) Tänkte falla av en gång när vi skulle hoppa 1 meters oxer för han vägrade men jag hölls på som tur var :))
På kvällen for jag ut en liten stund , for hem klockan 10 , skulle upp till stallet på söndags morgonen :)
Söndag : For till stallet på morgonen , matade hästarna , mockade sen tömmkörde jag marlet, gick jätte bra :) Efter det longerade jag Repa , tror jag aldrig har sätt honom med så fiina steg , så jag var super glad efter det :)) Sen kom jag hem runt kvart över 12 ungefär... Kände mej ganska så kraslig så jag låg på soffan hela dagen och sen på kvällen skulle jag åka till robin men så tänkte jag att jag provar feber för jag mådde inge bra alls åså när jag kållade hade jag åtminstone nästan 39 garders feber :(
Inte kul alls , så jag låg hemma hela kvällen också !
¨
Nu sitter jag på soffan och började jyst kålla girls of the playboy mansion :)) Älskar att kålla på E kanalen <3 den får mej på bra humör :))
Provade jyst feber , hade 36.8 så kanske jag är hemma imr också så att jag inte får tillbaka febern :)
Men nu ska jag fara :)
xoxo Pernilla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar